Sabtu, 9 Ogos 2014

PROMOSI KAPSUL MINYAK HABBATUS SAUDA DAN KAPSUL MINYAK ZAITUN EXTRA VIRGIN ALHABIB 85 BIJI + 85 BIJI SATU SET RM50.00

Satu set Habbatus Sauda  dan Minyak Zaitun Alhabib
85 biji + 85 biji
Rm50.00


Kapsul Minyak Habbatus Sauda Alhabib

* Kapsul Minyak habbatus sauda' Alhabib di hasilkan dari habatussauda' habbasy pilihan dari Habasyah
( Afrika) yang di kenal paling organic dan jenis habatussauda` paling baik.

* Diproses dengan menggunakan teknologi canggih COLD-PRESSED sehingga terjaga kualiti habatussauda` nya dan sangat terjamin khasiatnya.

*Mempunyai khasiat berpuluh kali lipat dari serbuk habbatussauda biasa.

* Lebih cepat diserap dan dicerna oleh seluruh sel-sel tubuh.

* Lebih aman dikonsumsi karena tidak ada endapan diginjal ( tidak mengganggu kinerja ginjal) .

* Minyak habatussauda` nya lebih hitam dan lebih pedas, rasakan sendiri bezanya.

*Dengan izin Allah akan lebih cepat menyembuhkan penyakit, terutama penyakit yang perlu penyembuhan dalam waktu singkat.

Khasiat Utama insya Allah mengobati :- Gangguan usus, lambung, paru-paru- Batuk, lever- Anti histamin, anti bakteri- Impotensi, ginjal, diabetes- Memperbaiki sel-sel- Sinusitis, pusing- Stroke, kanker, tumor- Menambah kemesraan- Menyeimbangkan hormon- Asam urat, kista, myom- Penyempitan pembuluh darah- Penyakit kulit ( disapu)- Gatal-gatal, herpes, luka bakar
(disapu)- Semua penyakit kronis lainnya- Meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh.- Merupakan nutrisi sel otak untuk meningkatkan kecerdasan.- Memperbaiki sistem metabolisme tubuh.- Menyeimbangkan fungsi berbagai sistem tubuh.- Membantu dalam proses tumbuh kembang anak.- Menguatkan tulang dan gigi.- Meningkatkan produksi asi pada ibu menyusui.- Menghancurkan lemak dalam tubuh untuk mengurangi obesiti.

HABBATUS SAUDA UMPAMA ANTI VIRUS DI DALAM KOMPUTER ANDA.

Pengalaman aku sendiri, aku ni ada asma, jenis alergic dengan habuk dan resdung teruk sampai keluar darah ikut mulut dan hidung jika terus bersin. Tak boleh kena habuk nanti kulit jadi gatal mula nak naik biji-biji) even kalau tengah sapu sampah atau mengemas rumah pun, hidung ni senang nak gatal and berair. Sensitif betul. Tapi sejak aku consume habatus sauda ni..alhamdulillah sangat berbaloi hidung tidak gatal dan tersumbat lagi dan tidak lagi terkejar kejar ke emergency untuk menyedut gas tuk pesakit asma. Penat dong tiap minggu terkejar-kejar pergi menyedut. Sapu sampah or kemas rumah pun tak payah nak guna face mask dah Alhamdulillah. Semuanya dengan izin Allah.

Bayangkan habatus sauda ni sebagai program antivirus yang ada dalam komputer or laptop kita tu. Kalau ada saja virus-virus jahat dengan segera dia menjadi pelindung. Tak bagi peluang masuk pun. Haa mcm tu lah jugak dengan habatus sauda ni. Kita amalkan  dia umpama kita dah install satu software antivirus kat badan kita ni. Senang cerita yer nak bagi mudah paham. Thats why nabi suruh kita KEKAL lah dengan habatus sauda. Kekalkan maksudnya amalkan secara istiqamah dan jangan tinggal.
Dapat pahala dapat juga kesihatan alhamdulillah.

Apa kurangnya dengan minyak zaitun..  Keajaiban minyak zaitun menjadi penawar 1001 penyakit dan anti semua kanser. Meminumnya lebih 2 sudu setiap hari mampu mengurangkan 50% risiko penyakit jantung, strok, kolestrol dan serangan kanser payudara. Bagi pesakit kolestrol tinggi cuba amal berterusan selama satu bulan dan sila check kolestrol anda.. pasti puas hati kan inshallah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan